Ενοικιάζει ανδρικά κοστούμια, για job interviews

Πρόγραμμα, με τίτλο «One / Second / Suit», παρουσιάζει η H&M σε συνεργασία με το creative studio, Uncommon, το οποίο θα επιτρέπει στο ανδρικό κοινό να ενοικιάζει ανδρικά κοστούμια, προκειμένου να τα χρησιμοποιήσει για 24 ώρες, χωρίς κόστος, σε συνεντεύξεις για εργασία και να τα επιστρέφει μετά το πέρας τους. Η πρωτοβουλία «τρέχει» ήδη στη Βρετανία και θα λανσαριστεί στις ΗΠΑ, στις 13 Μαΐου.

Για την προώθησή της, η Uncommon δημιούργησε και μια ταινία, η οποία ξεκινά με τη φράση «A first impression is made in less than one second», ενώ, ακολούθως, παρουσιάζει νέους άνδρες να ετοιμάζονται για συνέντευξη. Την ταινία σκηνοθέτησε ο Mark Romanek. Επίσης, η H&M δημοσίευσε στο site της εμψυχωτικά tips, ώστε οι υποψήφιοι να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι, με κεντρικό μήνυμα: «Το κουστούμι δεν είναι μόνο ένα ρούχο. Είναι αυτοπεποίθηση. Ένα “σήμα” στον κόσμο και μια υπενθύμιση στον εαυτό μας ότι έχουμε ό,τι χρειάζεται για να τα καταφέρουμε».

(Πηγή: Campaign)