Ο τομέας Απορρυπαντικών και Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas προάγει την ελληνικότητα και συμμετέχει στους εορτασμούς για τα 200 χρόνια ελευθερίας της Ελλάδας μέσα από τη νέα, instore θεματική καμπάνια «Η Ελλάδα βάζει τα καλά της» σε όλα τα σουπερμάρκετ. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του Προγράμματος Αειφορίας «Για Καλό», συμβάλλει στη διατήρηση της συλλογικής μνήμης, υποστηρίζοντας το έργο του Λυκείου των Ελληνίδων, για την προστασία και τη συντήρηση των τοπικών παραδοσιακών ενδυμασιών απ’ όλη την Ελλάδα. Οι ενδυματολογικές συλλογές του ΛτΕ αποτελούν μέρος έκθεσης του Μουσείου Ιστορίας της Ελληνικής Ενδυμασίας του Λυκείου των Ελληνίδων, με χορηγό τον τομέα Απορρυπαντικών και Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas.
09/03/21
CATEGORIES: Marketing
Η Henkel λανσάρει την instore καμπάνια «Η Ελλάδα βάζει τα καλά της»
Υποστηρίζοντας το έργο του Λυκείου των Ελληνίδων
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ