Όπως ανέφερε ο ΔΣ Kasper Rorsted

(ΝΤΙΣΕΛΝΤΟΡΦ) Ο Rorsted υπογράμμισε την πρόοδο που έχει σημειωθεί στην εφαρμογή της στρατηγικής που έχει υιοθετήσει η εταιρεία με ορίζοντα το 2016, λέγοντας: «Το 2013 κάναμε ακόμα ένα βήμα προς την υλοποίηση του οράματός μας για τη Henkel: Να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στις μάρκες και στις τεχνολογίες της. Έχουμε διαμορφώσει μια ξεκάθαρη στρατηγική με φιλόδοξους στόχους. Την περίοδο αυτή είμαστε επικεντρωμένοι στην υλοποίηση των στρατηγικών μας προτεραιοτήτων σε παγκόσμιο επίπεδο». Η Henkel έχει βελτιώσει σημαντικά την κερδοφορία της κατά τα τελευταία χρόνια, ενώ σημαντικές για την περαιτέρω ανάπτυξή της είναι οι αναδυόμενες αγορές, έχοντας καταγράψει σε αυτές οργανική ανάπτυξη της τάξεως του 10% τα τελευταία 4 χρόνια.