«Βγάζοντας» τη νέα Heineken Silver από το metaverse όπου «δημιουργήθηκε» στον πραγματικό κόσμο, η εταιρεία σχεδίασε μια παιχνιδιάρικη καμπάνια που προβάλλει τα πλεονεκτήματα της αληθινής ζωής έναντι των ψηφιακών κόσμων.

Η μάρκα λάνσαρε μια σειρά διαφημίσεων που θα «τρέξουν» ανά την Ευρώπη, με θέμα «Instagram vs Reality». Κάθε διαφήμιση ξεκινά με μια εικόνα που θα συναντούσαμε στο Instagram -ένας άνδρας που κάνει καταδύσεις, μια γυναίκα σε μια εντυπωσιακή πισίνα, ή σε ένα glamorous bar- προτού αποκαλυφθεί ότι πρόκειται για ένα ψεύτικο σκηνικό και ότι απλά διασκεδάζουν κάνοντας παρέα με τους φίλους τους.

Τα spots, διάρκειας 20’’, σκηνοθετήθηκαν από τους Perlorian Brothers μέσω της Hobby Film. «Το να λανσάρουμε την πρώτη εικονική μπίρα ήταν μια ειρωνική προσέγγιση στα brands τροφίμων και ποτών που λανσάρονται στο metaverse», σχολίασε ο Bram Westenbrink, Global Heineken Brand Director. «Σήμερα πάμε την καμπάνια στο επόμενο επίπεδο, μέσω ψηφιακού, τηλεοπτικού και OOΗ περιεχομένου στην Ευρώπη, σπάζοντας τα στερεότυπα στη διαφήμιση μπίρας». Η Heineken Silver έχει διαμορφωθεί ειδικά για τις προτιμήσεις της Gen Z, με 4% ABV και ένα πιο ελαφρύ γευστικό προφίλ.

(Πηγή: AdAge)