Δεν επηρεάζει τις υφιστάμενες συνεργασίες της μάρκας

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Σύμφωνα με πληροφορίες, τη διαδικασία του spec «τρέχει» η Creativebrief και όπως όλα δείχνουν, οι υφιστάμενες διαφημιστικές συνεργασίες της μάρκας με τις εταιρείες AKQA, Lean Mean Fighting Machine, Iris Worldwide και Wieden & Kennedy δεν θα επηρεασθούν. Το agency που θα αναδειχθεί από το spec θα προστεθεί στο roster της εταιρείας ως ένας από τους κεντρικούς συνεργάτες της στο digital και θα κληθεί να δημιουργήσει μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την Heineken, η οποία ενδεχόμενα στο μέλλον να επεκταθεί και σε άλλα brands.

Πηγές αναφέρουν ότι στους στόχους της Heineken είναι και το χτίσιμο ισχυρότερης παρουσίας σε επίπεδο e-commerce. Η μάρκα έχει ενισχύσει ττελευταία την ψηφιακή της δραστηριότητα. Τον Σεπτέμβριο λάνσαρε την τηλεοπτική και ψηφιακή καμπάνια «crack the case» με πρωταγωνίστρια το νέο Bond-girl Berenice Marlohe, στο πλαίσιο της χορηγίας στην ταινία Skyfall. Η διαφήμιση, που δημιουργήθηκε από την Wieden & Kennedy, καλούσε τους θεατές να ταξιδέψουν με τραίνο και να αντιμετωπίσουν στην πορεία διάφορες προκλήσεις, οδηγούμενοι στη λύση του μυστηρίου.