Σε διαδικασίες διερεύνησης για νέες, διεθνείς συνεργασίες φαίνεται να βρίσκεται η Heineken, η οποία έστειλε RFI σε επιλεγμένα agencies. Το αίτημα αφορά τα περίπου 300 παγκόσμια brands της εταιρείας, μεταξύ των οποίων τα Red Stripe, Tecate, Tiger και Amstel, αλλά όχι το flagship brand Heineken, που χειρίζεται το Publicis Groupe.

Η αναγνωριστική αυτή διαδικασία περιλαμβάνει δημιουργικό και παραγωγή, σύμφωνα με πληροφορίες, αλλά όχι τα media, για τα οποία η εταιρεία συνεργάζεται με την Dentsu. Όπως σχολίασε εκπρόσωπος της ζυθοποιίας, δεν υπάρχει ορισμένο χρονικό περιθώριο για την επιλογή εταίρων και αυτήν τη στιγμή διερευνώνται οι ιδέες και τα ταλέντα της αγοράς.

Ο James Thompson, Chief Commercial Officer της Heineken, υποστήριξε ότι πρόκειται για «διερευνητικό» στάδιο και σημείωσε: «Δεν έχουμε ακόμη καταλήξει σχετικά με το ποιες χώρες, περιοχές, ή brands θα ενταχθούν στο σενάριο του agency pitch. Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η αναθεώρηση δεν αφορά το brand Heineken ή τη σχέση μας με τον επί μακρόν και έμπιστο συνεργάτη μας, την Publicis».

(Πηγή: Campaign)