Ένα AI ρομπότ έρχεται να συμπληρώσει τη νέα digital-first καλοκαιρινή καμπάνια της Heineken, η οποία λανσάρεται στις ΗΠΑ αυτήν την εβδομάδα. Το ρομπότ αποτελεί έναν ψύκτη με ρόδες, βασισμένο σε ΑΙ τεχνολογία, ο οποίος θα διατηρεί κρύες τις μπίρες των κατόχων του.

Το Heineken BOT (Beer Outdoor Transporter) είναι αυτόνομο, έχει χωρητικότητα 12 συσκευασιών μπίρας, ενεργοποιείται με τη φωνή, ώστε να ακολουθεί τον κάτοχό του, και θα διατεθεί σε πολύ μικρή ποσότητα σε όσους μπουν στην ειδική dedicated σελίδα την 1η Ιουλίου. Η ευρύτερη digital καμπάνια της εταιρείας έχει στόχο να ενθαρρύνει το νεανικό κοινό, το οποίο επιτρέπεται να καταναλώσει αλκοόλ, να ζήσει το καλοκαίρι της επιστροφής στην κανονικότητα, αναπληρώνοντας τον χαμένο χρόνο από το περσινό καλοκαίρι.

Την καμπάνια, με τίτλο «Summer of Can», δημιούργησε η Publicis, φιλμογραφώντας τη με ένα iPhone 12 Pro, και σχετίζεται με attention-driving visuals, όπως τα αποκαλεί ο Josh Egan, Brand Director της Heineken USA. Τα 3 σποτ της καμπάνιας θα κάνουν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο σήμερα.

(Πηγή: AdAge)