Τον παγκόσμιο λογαριασμό της στα Media

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Το agency είχε ήδη την ευθύνη σε αγορές όπως αυτές των Η.Π.Α. και της Μεγάλης Βρετανίας, ωστόσο πλέον θα χειρίζεται όλα τα brands της Heineken και στις 42 αγορές ανά την υφήλιο στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία.

Στην τελική φάση του spec, η Starcom MediaVest επικράτησε της Mindshare, η οποία συνεργαζόταν με τη Heineken στην Ολλανδία, την Ιρλανδία και σε άλλες αγορές. Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι αρχικά, από την 1η Ιουλίου, το agency θα εστιάσει στις 15 σημαντικότερες αγορές, όπου επενδύει η Heineken το 85% των κονδυλίων της -συνολικά το 2010 δαπάνησε περί τα 460 εκατ. δολάρια.