Η Heineken «γιορτάζει» την επιστροφή των ποδοσφαιρικών αναμετρήσεων στο πλαίσιο του UEFA Euro 2020, το οποίο αναβλήθηκε πέρυσι και θα πραγματοποιηθεί φέτος, με το λανσάρισμα νέας παγκόσμιας καμπάνιας που δημιούργησε το bespoke agency του brand και της Publicis Groupe, Le Pub. Με τίτλο «Finally together», η ταινία ξεκινά με ένα ζευγάρι Πορτογάλων fans, οι οποίοι πηγαίνουν σε μια ισπανική pub για να παρακολουθήσουν έναν αγώνα ποδοσφαίρου. Ενώ μια Ρωσίδα υπάλληλος καταστήματος προσφέρει σε Βέλγους πελάτες μια ομπρέλα για να προστατευτούν από τη βροχή, ένας Άγγλος φίλαθλος απολαμβάνει μια δωρεάν brewski από τον Σκωτσέζο φίλο του σε μια σειρά γεγονότων.

Ωστόσο, σταδιακά γίνεται σαφές ότι αυτή η σειρά αλληλεπιδράσεων δεν είναι τόσο καλοπροαίρετη όσο φαίνεται, καθώς Γάλλοι φίλαθλοι καταναλώνουν μια πίτσα που γράφει «forza Italia», ενώ ένας Γερμανός τραβάει μια selfie, αντί να φωτογραφίσει τους Πολωνούς φιλάθλους, οι οποίοι του ζήτησαν μια ομαδική φωτογραφία. Η ταινία, η οποία λαναρίστηκε πριν από λίγες ημέρες, καταλήγει με το tagline «Finally together, to be rivals again», και περιλαμβάνει activations κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης σε όλη την Ευρώπη με την υποστήριξη του brand ambassador Thierry Henry. Ως μέρος της καμπάνιας «Enjoy the rivalry», το brand θα παρουσιάσει και το βραβείο Star of the Match στους 51 αγώνες της διοργάνωσης.

(Πηγή: Campaign)