«Η επιλογή της Ελλάδας επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της μητρικής Heineken στην ελληνική αγορά», επισημαίνει η εταιρεία
Η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με αφορμή τον τελικό του UEFA Champions League, υλοποιούν στην Ελλάδα την παγκόσμια διοργάνωση Heineken Champions Voyage, στη Μύκονο.

Από φέτος, και για τα επόμενα τρία χρόνια, η Heineken, στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA, θα προσκαλεί καλεσμένους από όλο τον κόσμο να απολαύσουν τον μεγάλο τελικό εν πλω και να γνωρίσουν τις ομορφιές της Μυκόνου. Η πρωτοβουλία θα ενισχύσει την προβολή της Ελλάδας, δημιουργώντας οφέλη σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Το Heineken Champions Voyage θα συνοδευτεί και από καμπάνια σε περισσότερες από 50 χώρες, με πρωταγωνιστές την Ελλάδα και τη Μύκονο.

Η επιλογή της Ελλάδας επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της μητρικής Heineken στην ελληνική αγορά και τη μακροπρόθεσμη στρατηγική επένδυση του ομίλου στην Ελλάδα. Ο Ζωούλλης Μηνά, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ανέφερε: «Μέσα από τη δύναμη του σήματος της Heineken διεθνώς, αλλά και της ακτινοβολίας της χορηγικής μας πλατφόρμας στο UEFA Champions League, τοποθετούμε την Ελλάδα στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου γεγονότος, προβάλουμε την ελληνική κρουαζιέρα και αναδεικνύουμε τη χώρα ως έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό».