Η Heineken επεκτείνει τη στήριξή της στα γυναικεία σπορ, μέσα από μια σειρά νέων συνεργασιών με το UEFA Women’s Champions League, με τα τουρνουά Women’s Euro 2022 και 2025 και το μηχανοκίνητο πρωτάθλημα W Series. Η συνεργασία με το Champions League θα επεκταθεί μέχρι το τέλος της σεζόν 2024-2025, παρέχοντας στη Heineken επιπλέον ευκαιρίες ticketing, φιλοξενίας και branding, όπως επίσης και ψηφιακές, αλλά και εντός σταδίου δράσεις.

Μέσω της πολυετούς συνεργασίας της με το W Series, η Heineken θα κερδίσει visibility στους αγώνες και θα υλοποιήσει track-side εμπειρίες για τους fan της. Παράλληλα, σε online επίπεδο, το brand θα προωθήσει την ενέργεια «Heineken Star of the Track», η οποία αφορά τις no alcohol προϊοντικές κατηγορίες.

«Οι πολυετείς συμφωνίες μας με τις διοργανώσεις W Series, UEFA Women’s Champions League και UEFA Women’s Euro 2022 και 2025 μας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε ακόμα περισσότερες παγκόσμιου βεληνεκούς εμπειρίες, με στόχο να ενισχύσουμε τα αθλήματα που αγαπούν οι fans», δήλωσε η Global Sponsorship Manager της Heineken, Julia George.
(Πηγή: Marketingweek.com)