Εκδηλώσεις με αφορμή τον τελικό του UEFA Champions League
Η Heineken, με το «City of Champions», συγκέντρωσε φιλάθλους από όλο τον κόσμο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα, καθώς επιλέχθηκε η Αθήνα ως «Πόλη των Πρωταθλητών» για τον τελικό του UEFA Champions League.

Την Παρασκευή πριν τον αγώνα, στην ταράτσα της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών, καλεσμένοι και φίλαθλοι από όλο τον κόσμο απόλαυσαν Heineken, παρουσία του Φερνάντο Μοριέντες. Την επόμενη ημέρα του City of Champions, ο Μοριέντες ξανασυναντήθηκε με τον Κριστιάν Καρεμπέ, τον πρώην συμπαίχτη του από την Ρεάλ Μαδρίτης στην παραλία του Bolivar. Η κορύφωση του City of Champions ήταν η κινηματογραφική προβολή του αγώνα της Ρεάλ Μαδρίτης εναντίον της Λίβερπουλ στην καρδιά του Ζαππείου, με οικοδέσποινά την Έλενα Παπαβασιλείου. Συνολικά, η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει εκ νέου το πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας. Η καμπάνια της Heineken 2018 UEFA Champions League, «Share the Drama», έχει ως στόχο να μοιραστεί τον ενθουσιασμό και τις «δραματικές» στιγμές που προσφέρει η κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση.