Digital ενέργεια μέσω του Heineken.gr

«Τι δεν θα άλλαζες με τίποτα στην Αθήνα;» είναι η ερώτηση της Heineken σε όσους ζουν σε αυτή, στο Heineken.gr. Κάθε ιδέα θα αποτυπωθεί σε μια ψηφίδα και θα αποτελέσει κομμάτι ενός μεγάλου, «ζωντανού» Μωσαϊκού. Στόχος της μάρκας είναι η αποτύπωση σκέψεων και εμπειριών για την Αθήνα σε ένα έργο που θα αποτελεί μια εικαστική πινελιά στο κέντρο της πόλης. Η αποκάλυψη του Μωσαϊκού της Αθήνας θα γίνει με ένα μεγάλο event. «Η καμπάνια Cities της Heineken επανέρχεται για να συνδέσει όλες εκείνες τις μαγευτικές πόλεις του κόσμου και καλεί όλους όσους ζουν σε αυτές να τις αναδείξουν!», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.