Publicis Media και Dentsu Aegis στο roster της Τις συνεργασίες της στο πεδίο του media buying and planning αναθεωρεί η Heineken, σε σειρά αγορών ανά τον κόσμο.
Στο παγκόσμιο roster του ομίλου περιλαμβάνονται οι Publicis Media και Dentsu Aegis Network, με τις τοπικές θυγατρικές να μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις δύο. Η Dentsu Aegis Network διαθέτει μάλιστα ειδικό agency unit, το Red Star, για να χειρίζεται τον λογαριασμό σε επιλεγμένες αγορές, ενώ η Publicis Worldwide εξακολουθεί να έχει υπ’ ευθύνη της το δημιουργικό κομμάτι της Heineken, η οποία πέρυσι επέκτεινε τη χορηγία του UEFA Champions League μέχρι το 2021. Πρόσφατα, στο ΗΒ, η Dentsu Aegis Network κέρδισε τον λογαριασμό media της εταιρείας από την Publicis Media’s Starcom μετά από κλειστό σπεκ, σε μια αγορά όπου η Heineken υπολογίζεται ότι διαθέτει έως και 40 εκατ. λίρες ετησίως σε media. Στην Ελλάδα η εταιρεία συνεχίζει τη συνεργασία της με τη ZenithOptimedia.
(Πηγή: www.campaignlive.co.uk)