Σε ενοποίηση της ηγεσίας του τμήματος Health και της δημιουργικής ομάδας υπό την ηγεσία της Donna Murphy προχωρά το Havas Group, καθώς ο Global Creative CEO Chris Hirst αποχωρεί αιφνιδιαστικά μετά από σχεδόν 7 χρόνια.

Μια από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της βρετανικής διαφημιστικής αγοράς, ο Hirst στρέφεται «στην αναζήτηση νέων ευκαιριών».

Όσο για τη σύνδεση health και creative, πηγές αναφέρουν ότι προέκυψε λόγω της αυξανόμενης ζήτησης από παγκόσμιους πελάτες για ολοκληρωμένες προτάσεις, ενώ ακολουθεί τη στρατηγική απλοποίησης της μητρικής Vivendi.

(Πηγή: Campaign)