Κυκλοφόρησε η 25η έκδοση του TV Yearbook της The Nielsen Company
Στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά κινήθηκε ο χρόνος που αφιερώνουν οι Έλληνες στην παρακολούθηση τηλεόρασης, σύμφωνα με την 25η έκδοση του TV Yearbook της The Nielsen Company, η οποία εξετάζει το διάστημα 1 Σεπτεμβρίου 2017 με 31 Αυγούστου 2018.

Το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού που παρακολουθεί, ανά τέταρτο της ώρας, τηλεόραση κατά τη διάρκεια της ημέρας, καταγράφεται καθημερινά μεταξύ των ωρών 21:00-23:00. Οι ώρες και η εποχικότητα στην τηλεθέαση εξαρτώνται από τον ελεύθερο χρόνο και τις γενικότερες συνήθειες και συμπεριφορές των ανθρώπων κατά τη διάρκεια της ημέρας, ενώ επηρεάζονται και από το διαθέσιμο τηλεοπτικό πρόγραμμα.

Σε επίπεδο μεγέθους κάλυψης, το οποίο δείχνει το ποσοστό του πληθυσμού που έρχεται σε επαφή με την τηλεόραση – βλέποντας για τουλάχιστον ένα λεπτό – ανά ημέρα, πρώτες κατατάσσονται οι γυναίκες 55+ με ποσοστό 85,9%, δεύτεροι οι τηλεθεατές με χαμηλή μόρφωση ηλικίας 18+ με 85,8%, ενώ ακολουθούν οι άνδρες 55+ με 83,8% και οι γυναίκες ηλικίας 35-54 με ποσοστό 80,5%. Οι γυναίκες ηλικίας 55+ δηλώνουν ότι παρακολουθούν περισσότερη τηλεόραση από όλες τις υπόλοιπες εξεταζόμενες ομάδες με 429 λεπτά την ημέρα. Ακολουθούν τα άτομα χαμηλής μόρφωσης 18+ με 405 λεπτά τηλεθέασης, οι άνδρες 55+ με 359 λεπτά, και οι γυναίκες 35-54 με 313 λεπτά.

Το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα, οι τρεις μήνες που κατέγραψαν τον μεγαλύτερο χρόνο τηλεθέασης ημερησίως ήταν ο Φεβρουάριος με 304 λεπτά, ο Ιανουάριος με 297 λεπτά και ο Μάρτιος με 295 λεπτά. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τη συγκεκριμένη περίοδο, οι τηλεοπτικοί σταθμοί ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, Alpha, Σκάι και Epsilon επέλεξαν αφιερώσουν το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματός τους στην κατηγορία ειδήσεις/ενημέρωση, ενώ Mega και Ant1 επένδυσαν στις σειρές και το Star στον κινηματογράφο.