Στην παρουσίαση της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τον συστηματικό ερυθηματώδη λύκο προχωρά η φαρμακοβιομηχανία GSK, σε συνεργασία με τη Socialab. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη καμπάνια με κεντρικό πρόσωπο την ηθοποιό, Κατερίνα Παπουτσάκη, η οποία βρίσκεται ήδη on-air με τίτλο «Mute Lupus» και το line «Βάζουμε τον Λύκο στο Mute».

Η εκστρατεία εκτείνεται σε digital περιβάλλον και, συγκεκριμένα, στο Facebook και το Instagram, μεταξύ άλλων, με digital και ενημερωτικά video από επαγγελματίες υγείας. Επίσης, το κοινό προτρέπεται να επισκεφθεί microsite σχεδιασμένο από την GSK για τον Συστηματικό Ερυθηματώδη Λύκο, το οποίο περιέχει ένα checklist σχετικά με την εμφάνιση ύποπτων συμπτωμάτων. Θα ακολουθήσουν επιπλέον ενέργειες με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού.