Για τον ύψους 1 δις. λιρών λογαριασμό της

Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην εταιρεία, η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην ανάθεση όλων των media συνολικά σε ένα δίκτυο. Δεν έχει διευκρινισθεί εάν στην αναθεώρηση θα συμμετάσχουν μόνον οι εταιρείες που βρίσκονται ήδη στο roster της GSK, ή εάν θα γίνουν προσκλήσεις και σε άλλα δίκτυα.

Τους λογαριασμούς χειρίζονται επί του παρόντος η MediaCom, η PHD και η Starcom Media-Vest. Η GSK επιβεβαίωσε πρόσφατα τα σχέδιά της για αναδιοργάνωση του τομέα των φαρμακευτικών προϊόντων της σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, την περικοπή δαπανών και ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε «στραγηγική αναθέωρηση» των brands Lucozade και Ribena.