Ένα νέο global εργαλείο, το Data Ethics Compass, παρουσίασε, την περασμένη Δευτέρα, η GroupM, που βοηθά τους marketers να αξιολογήσουν, εάν η χρήση ενός συγκεκριμένου dataset είναι, όχι απλώς νόμιμη, αλλά και ηθική. Το νέο εργαλείο, το οποίο αναπτύσσεται σε συνεργασία με τη Unilever σε μορφή beta, έχει στόχο να προσφέρει στα brands μια συνεπή προσέγγιση στην ηθική λήψη αποφάσεων σχετικά με τις media καμπάνιες που βασίζονται σε data, τη στιγμή που το privacy απασχολεί όλο και περισσότερο καταναλωτές και νομοθετικές Αρχές.
Η Unilever αποτελεί την πρώτη εταιρεία που δοκιμάζει το εργαλείο και συνεργάζεται με την GroupM και το media agency της, Mindshare, που το ανέπτυξε, σε επίπεδο feedback και λειτουργικότητας στο media planning και buying. Σε περίπτωση προβλήματος, η πλατφόρμα παράγει πίνακα που σταθμίζει τα στοιχεία ανάλογα με τον βαθμό ηθικής τους, καθώς και ένα τυποποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα που αποστέλλεται στον πελάτη, εξηγώντας γιατί το σύνολο των data είναι ηθικά επιλήψιμο. Η πλατφόρμα επιτρέπει στα media agencies του GroupM να λαμβάνουν αποφάσεις, χωρίς να συμβουλεύονται ειδικούς στο data privacy, ενώ σε επίπεδο brand safety, θα αποτελεί για τους πελάτες έναν γενικό οδηγό, και όχι ρυθμιστικό εργαλείο, δήλωσε η Krystal Olivieri, Global SVP for data strategy and partnerships της GroupM.
(Πηγή: Campaign)