Επενδύοντας περαιτέρω στο DTC

Στο πλαίσιο της επένδυσής της στο e-commerce και στο DTC, η GroupM του WPP δημιουργεί θέση Global President Commerce, αναθέτοντάς την στο Andrew Ruegger. Από τη νέα αυτή θέση, ο Α. Ruegger θα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη commerce-focused προϊόντων και υπηρεσιών με στόχο την αξιοποίηση των ευκαιριών που καταγράφονται σε αναπτυσσόμενα retail marketplaces και DTC ενέργειες. Βετεράνος της GroupM με πάνω από έξι χρόνια στην εταιρεία, τα τελευταία δύο διετέλεσε επικεφαλής του commerce offering της εταιρείας στις ΗΠΑ. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στους τομείς data science, e-commerce, καινοτομία, paid search, SEO, στρατηγική και τεχνολογία.

Ο Christian Juhl, Global CEO της GroupM, ανέφερε σε δήλωσή του: «Η εμπειρία του Andrew σε διαφορετικές κατηγορίες και η βαθιά του γνώση για το δίκτυο των GroupM και WPP τον καθιστά τον ιδανικό συνεργάτη και ηγέτη που θα ανταποκριθεί στις αλλαγές της αγοράς και στις ανάγκες των πελατών μας». Ο ίδιος ο Ruegger δήλωσε: «Τον τελευταίο χρόνο, brands και πλατφόρμες επαναξιολόγησαν κάθε πτυχή του retail οικοσυστήματος. Η GroupM διαθέτει ένα μοναδικό commerce expertise για τα διεθνή δεδομένα, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας πληθώρα δραστηριοτήτων και συναλλαγών καθημερινά».

(Πηγή: Adweek)