Η Groupama Ασφαλιστική αναδιαμόρφωσε την ενότητα «e-μαι πελάτης» στην ιστοσελίδα της, η οποία εξυπηρετεί ηλεκτρονικά όλους τους πελάτες της, με σκοπό να τους προσφέρει μια πληρέστερη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Με νέες λειτουργίες και δυνατότητες.

Η Groupama Ασφαλιστική αναδιαμόρφωσε την ενότητα «e-μαι πελάτης» στην ιστοσελίδα της, η οποία εξυπηρετεί ηλεκτρονικά όλους τους πελάτες της, με σκοπό να τους προσφέρει μια πληρέστερη εμπειρία εξυπηρέτησης. Το «e-μαι πελάτης» είναι πλέον το κύριο σημείο αναφοράς για όλη την απαραίτητη πληροφορία που αφορά στα ατομικά ασφαλιστήρια συμβόλαια. Στο ανανεωμένο portal, κάθε πελάτης της εταιρείας έχει τη δυνατότητα, αφενός να ενημερωθεί για το συμβόλαιό του και, αφετέρου, να διαχειριστεί ηλεκτρονικά όλες τις σχετικές πληρωμές.

Επιπλέον, οι διαθέσιμες λειτουργίες της πλατφόρμας περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων- τη λήψη των εγγράφων που σχετίζονται με την ασφάλιση (ασφαλιστήριο συμβόλαιο, ειδοποιήσεις και αποδείξεις πληρωμής) μόνο σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της υπηρεσίας e-documents, καθώς και την άμεση πρόσβαση στη λίστα με τα συμβεβλημένα νοσοκομεία και τα συνεργαζόμενα συνεργεία. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, «με στόχο την αμεσότερη και πιο φιλική εξυπηρέτηση των πελατών της, η Groupama Ασφαλιστική επενδύει σταθερά στην τεχνολογική εξέλιξη και στην καθημερινή διευκόλυνση μέσα από νέες υπηρεσίες».