Με πληροφορίες για προϊόντα, online εξυπηρέτηση, περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις ανάγκες των καταναλωτών

Η Grohe, μάρκα ολοκληρωμένων λύσεων για την κουζίνα και το μπάνιο του ομίλου Lixil Emena, λανσάρει την πρώτη, όπως επισημαίνει, ψηφιακή πλατφόρμα εμπειριών στον κλάδο των ειδών υγιεινής, την Grohe X, διαθέσιμη από τις 16 Μαρτίου. Η ψηφιακή πλατφόρμα Grohe X σχεδιάστηκε για να προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν τη δική τους εμπειρία, χάρη σε ψηφιακό περιεχόμενο, σχεδιασμένο βάσει των αναγκών των πελατών και των συνεργατών της μάρκας.

Η πλατφόρμα θα φιλοξενεί περιεχόμενο για κάθε ενδιαφερόμενο: από τα νέα του κλάδου για τους εργολάβους, videos με οδηγίες εύκολης εγκατάστασης για τεχνίτες, trends διακόσμησης για αρχιτέκτονες μέχρι επιλογές προϊόντων που χρειάζεται ένας καταναλωτής για το μπάνιο. Παράλληλα, οι επισκέπτες της πλατφόρμας θα μπορούν να εξυπηρετηθούν online από τους ειδικούς της μάρκας, οι οποίοι θα παρέχουν εξατομικευμένη υποστήριξη σε συνεργάτες και καταναλωτές. «Ως εταιρεία, αναγνωρίσαμε την παγκόσμια πρόκληση της πανδημίας ως ευκαιρία να σκεφτούμε τολμηρά και να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα για τους συνεργάτες και τους πελάτες μας, ώστε να είμαστε πάντα στη διάθεσή τους. Η Grohe X είναι η αρχή ενός οικοσυστήματος εξατομικευμένων εμπειριών», δήλωσε ο Jonas Brennwald, Leader Lixil Emena και Co-CEO της Grohe AG.