Την πρώτη, στα 57 χρόνια λειτουργίας της, ολοκληρωμένη εταιρική καμπάνια της λανσάρει η Greco Strom. Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, το οποίο απεικονίζει τον τρόπο με τον οποίο η Greco Strom και τα προϊόντα της πλαισιώνουν, στα 57 χρόνια από την ίδρυσή της, μια σειρά περιστάσεων, όπως ένα τρυφερό ενσταντανέ ενός νεόνυμφου ζευγαριού, τη γέννηση ενός μωρού, μια φιλική συγκέντρωση στο σπίτι, ένα ταξίδι, αλλά και το διάβασμα ενός παραμυθιού σε ένα παιδί.

Τις επόμενες ημέρες θα κυκλοφορήσει και ένα ακόμη εκπτωτικό σποτ μικρότερης διάρκειας, στην ίδια, ωστόσο, φιλοσοφία με το αρχικό. Το σποτ θα «τρέξει» σε όλα τα Μέσα (τηλεόραση, digital, ραδιόφωνο κ.ά.), ενώ θα πραγματοποιηθούν και καμπάνιες σε όλα τα digital Μέσα. Την ιδέα συνέλαβε και υλοποίησε το in-house τμήμα marketing της εταιρείας, ενώ το video είναι μια παραγωγή του Θωμά Χρυσοχοΐδη. Υπενθυμίζεται ότι το media strategy και media buying & planning της Greco Strom ανέλαβε πρόσφατα η Ira Media.