Εξετάζοντας νύξεις περί αθέμιτου ανταγωνισμού

Υπό έρευνα βρίσκεται στη Βρετανία το project Privacy Sandbox της Google για την απενεργοποίηση των third-party cookies στους browsers Chrome και Chromium. Το βρετανικό Competition Markets Authority (CMA) ανακοίνωσε, την περασμένη Παρασκευή, ότι θα ερευνήσει το project, το οποίο φέρει την Google να αντικαθιστά τα third-party cookies με ένα νέο σετ εργαλείων για στοχευμένη διαφήμιση, το οποίο, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία, θα προστατεύει εκτενέστερα το privacy των καταναλωτών, εξαιτίας ανησυχιών ότι τα διαφημιστικά έσοδα «θα συγκεντρώνονται ακόμη περισσότερο στο οικοσύστημα της Google εις βάρος του ανταγωνισμού της».

Το CMA, όπως αναφέρει, έχει δεχτεί πλήθος παραπόνων σχετικά με το Privacy Sandbox, μεταξύ των οποίων και του Marketers for an Open Web, ενός ομίλου publishers εφημερίδων και τεχνολογικών εταιρειών, με τα οποία υποστηρίζουν ότι η Google εκμεταλλεύεται την ηγετική θέση της στις αλλαγές στους browsers. Σε δήλωσή της, η εταιρεία σημείωσε ότι «θα συνεχίσει να συνεργάζεται με ειδικούς τεχνολογίας, επιχειρήσεις, publishers, ρυθμιστικές αρχές κ.ά., προτού προχωρήσει σε οποιαδήποτε αλλαγή μέσα στο 2020».

(Πηγή: Forbes)