Αφήνοντας την Apple στην 2η θέση

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η Google παρουσίασε ανάπτυξη 40% το περασμένο έτος, ενώ η Apple έπεσε κατά 20%. Σε γενικές γραμμές, το brand value αυξήθηκε κατά 12% σε όλες τις κατηγορίες, υποδεικνύοντας την εκκίνηση ανάπτυξης της παγκόσμιας οικονομίας. Την είσοδό της στις 10 πρώτες θέσεις πραγματοποίησε η Amazon, ανεβαίνοντας 4 θέσεις από την αντίστοιχη λίστα 2013. Το Facebook, από την 21η θέση, αποτέλεσε το 2ο ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand, με αύξηση της αξίας 68%, ενώ η δυναμική των social media αποδεικνύεται και από την είσοδο στο Top 100 των Twitter και LinkedIn. Η έκθεση συντάχθηκε από την Millward Brown Optimor για λογαριασμό της WPP, σε ένα διεθνές δείγμα 150.000 καταναλωτών σε 30 χώρες.