Μέσω tag & track των προϊόντων που παρουσιάζονται

Κάθε gadget, παιχνίδι ή άλλο αντικείμενο, που θα παρουσιάζεται στο YouTube, θα προσφέρεται, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα από τώρα, προς πώληση online απευθείας από την πλατφόρμα και όχι μέσω Amazon. Αυτή είναι η πρόθεση της Google, η οποία αποσκοπεί στο να μετατρέψει το video site σε εμπορικό κόμβο, όπου οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν, να κάνουν click και να αγοράζουν απευθείας τα προϊόντα που βλέπουν, ενώ καλεί τους creators να χρησιμοποιούν το software του YouTube για να κάνουν tag & track τα προϊόντα που παρουσιάζουν στα videos τους. Ακολούθως τα data θα συνδέονται με analytics και shopping εργαλεία της μητρικής Google.

Επίσης, η εταιρεία δοκιμάζει το ενδεχόμενο ενοποίησης με το Shopify για την πώληση προϊόντων μέσω YouTube. Οι κινήσεις αυτές έχουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν το διαφημιστικό, μέχρι στιγμής, YouTube, σε ανταγωνιστή e-commerce πλατφορμών, όπως του Amazon και του Alibaba.

(Πηγή: AdAge)