Διαφοροποιείται μεταξύ desktop, voice ή mobile αναζήτησης

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Το βασικό λογότυπο συνεχίζει να αποτελείται από τη λέξη Google με γράμματα διαφόρων χρωμάτων, αποτελούμενο όμως από μια νέα απλούστερη γραμματοσειρά. Η αλλαγή αυτή έρχεται λίγο καιρό μετά την ανακοίνωση ότι η νέα μητρική εταιρεία της Google ονομάζεται πλέον Alphabet. Σύμφωνα με τον Tamar Yahoshua, VP for product management, και τον Bobby Nath, director of user experience της Google, η βασική ιδέα πίσω από το rebranding είναι να αναδειχθεί ο «τρόπος που το Google δουλεύει για τους χρήστες» σε διαφορετικές οθόνες και εμπειρίες. Το νέο λογότυπο θα υιοθετηθεί μεταξύ άλλων, εκτός από τη μηχανή αναζήτησης, και στους χάρτες, το Gmail και το Chrome.

(Πηγή: Campaign)