Τη διευρυμένη διάθεση του feature My Ad Centre ξεκίνησε η Google, επιτρέποντας στους χρήστες να ελέγχουν το είδος των διαφημίσεων που βλέπουν σε Search, YouTube και Discover. Εφόσον έχουν συνδεθεί στην Google, οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο My Ad Center απευθείας από τις διαφημίσεις που σερβίρονται στις πλατφόρμες και μπορούν να επιλέξουν να παρακολουθούν περισσότερες από τα brands και τις θεματικές που προτιμούν και λιγότερες από αυτά που δεν τους ενδιαφέρουν.

Η νέα δυνατότητα αποτελεί αυτόνομη υπηρεσία όπως το Google My Activity που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να βλέπουν και να διαχειρίζονται τα data που έχουν συλλεχθεί για τον χρόνο που περνούν σε search, ιστοσελίδες και videos. Η Google λάνσαρε αρχικά το My Ad Center τον Μάιο, για να προσφέρει καλύτερη εμπειρία χρήστη στα sites της, αλλά και insights στους διαφημιζόμενους.

Η εταιρεία έχει ενσωματώσει περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης και έχει διευρύνει την επιλογή για παρακολούθηση λιγότερων διαφημίσεων σε «ευαίσθητες» κατηγορίες όπως το αλκοόλ, ο στοιχηματισμός, η ανατροφή των παιδιών και η απώλεια βάρους. Οι χρήστες διαθέτουν πλέον περισσότερα στοιχεία για τα advertising disclosures, ενώ διευκολύνεται η πλήρης απενεργοποίηση της εξατομίκευσης των διαφημίσεων.

(Πηγή: Mediapost)