Μετά την επίσημη ένταξη της Google στην EASA (European Advertising Standards Alliance) και στο σύστημα αυτοδέσμευσης, η Google πρόσθεσε στα ad policies που εφαρμόζει την υποχρέωση τήρησης και των κωδίκων αυτορρύθμισης που ισχύουν στη διαφημιστική αγορά.

Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι της Google που προβάλλουν τις διαφημίσεις τους στην Ελλάδα έχουν την υποχρέωση να εφαρμόζουν τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας, όπως και τις Αποφάσεις του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ).

Όπως δήλωσε η Ελένη Δοντά, Γενική Διευθύντρια του ΣΕΕ, «πρόκειται για ένα ακόμη βήμα της αγοράς που αναδεικνύει και επιβεβαιώνει την υπευθυνότητα των διαφημιζόμενων, που συμβάλλει στον ανταγωνισμό με ίσους όρους μεταξύ των εταιρειών, που ισχυροποιεί τον θεσμό της αυτοδέσμευσης και που εντέλει λειτουργεί υπέρ της προστασίας των καταναλωτών».