H Google πειραματίζεται με μια νέα ad targeting τεχνολογία, η οποία χρησιμοποιεί τον browser Chrome, προκειμένου να αναλύσει το ιστορικό αναζήτησης των χρηστών και να το ομαδοποιήσει σύμφωνα με παρόμοιες αναζητήσεις. Η νέα τεχνολογία, με όνομα FloC (Federated Learning of Cohorts) έχει στόχο να αντικαταστήσει τα third-party cookies, με την εταιρεία να αναφέρει ότι «οι διαφημιζόμενοι μπορούν να φτάσουν τουλάχιστον το 95% του conversion ανά δολάριο που επενδύουν, συγκριτικά με το cookie-based advertising», όσον αφορά στην προσέγγιση in-market και affinity κοινών.

Το FloC χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο, ενσωματωμένο στο Chrome, που παρακολουθεί τα sites που επισκέπτονται οι χρήστες και, ακολούθως, χρησιμοποιεί τις πληροφορίες αυτές για να τους εντάξει σε ομάδες (cohorts) μαζί με χιλιάδες άλλους. Έτσι κάθε ομάδα θα μπορεί να αξιοποιηθεί από διαφημιζόμενους και publishers για να επιτύχουν πιο στοχευμένη διαφήμιση. Σε επίπεδο privacy, η Google σημειώνει ότι το FloC θα μοιράζεται με διαφημιζόμενους μόνο την ομάδα και όχι τις πληροφορίες που τη δημιούργησαν, όπως το ιστορικό αναζητήσεων των μελών της. Οι ομάδες του FloC θα διατίθενται για δημόσια δοκιμή με την ενημέρωση του Chrome από τον Μάρτιο, ενώ οι δοκιμές με διαφημιζόμενους στα Google Ads αναμένεται ότι θα ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο.

(Πηγή: Ad Age)