Μετά το αυξημένο ενδιαφέρον για τα mobile games, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι game developers και οι marketers εστιάζουν στο targeting των gamers με διαφημίσεις, βασισμένες στο επίπεδο του engagement τους.

Για τον σκοπό αυτό, η Google παρουσίασε, κατά τη διάρκεια του ετήσιου Google for Games Developer Summit, νέους τρόπους με τους οποίους οι game developers θα έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν τις εφαρμογές τους σε παίκτες, οι οποίοι είναι πιο πιθανό να συνδεθούν με διαφημίσεις, επιτρέποντάς τους, ταυτόχρονα, να αυξήσουν το ad spend τους και στους marketers τη δυνατότητα να προσεγγίζουν περισσότερους gamers.

Στο πλαίσιο αυτό, η Google συνεργάζεται με την AdMob, η οποία συνεργάζεται με developers για τη δημιουργία κέρδους από τα gaming apps μέσω in-app διαφήμισης, προκειμένου να τους παρουσιάσει το νέο χαρακτηριστικό της target-Return-On-Ad-Spend (tROAS). Η νέα δυνατότητα επιτρέπει στους developers να βρουν χρήστες, μέσω machine learning, οι οποίοι είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για in-app διαφημίσεις και να τις χρησιμοποιούν, λιγότερο ή περισσότερο, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους.

(Πηγή: AdAge)