H Google προχώρησε στην ενοποίηση του global media λογαριασμού της, τον οποίο ανέθεσε χωρίς pitch στην Essence της WPP, σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ του Campaign US. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Omnicom Media Group, η οποία δεν έχει κάνει ακόμα κάποιο σχόλιο, διαχειριζόταν μέχρι πρότινος τον λογαριασμό των offline media. Η Google συνεργάζεται με την Essence, για περισσότερο από μία δεκαετία, στο κομμάτι του digital και programmatic media buying. Ουσιαστικά, η Essence διαχειριζόταν το 80% του λογαριασμού παγκοσμίως.

Ο λογαριασμός ενοποιήθηκε χωρίς να ακολουθηθεί επίσημη διαδικασία και αντικατοπτρίζει την προσπάθεια της Google να απλοποιήσει τις σχέσεις με τα agencies. Η δαπάνη της Google σε διαφημιστικές και προωθητικές ενέργειες άγγιζε το 2020 τα 5,4 δισ. δολάρια, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση για τη μητρική Alphabet.

Πηγές υπολογίζουν ότι οι συνολικές δαπάνες των λογαριασμών media αγγίζουν τα 2,5 δισ. δολάρια περίπου. Η Google είναι ο πιο πρόσφατος διεθνής διαφημιζόμενος που προχώρησε στην ενοποίηση των λογαριασμών της ακολουθώντας το Facebook, τη Mercedes Benz, τη Philips και την Coca-Cola.

(Πηγή: Campaign)