Στη συμπεριληπτικότητα και το relevance των αποτελεσμάτων αναζήτησης εστιάζει η Google. Μετά από επικρίσεις ότι τα αποτελέσματα του search της είναι υπερβολικά εστιασμένα στα πληρωμένα εις βάρος των μικρότερων επιχειρήσεων, λάνσαρε νέα tags τα οποία οι εταιρείες μπορούν να προσθέσουν στο προφίλ τους στο Maps και στο Search.

Εκτός από τα black-owned, women-owned και άλλα, ανακοίνωσε και το λανσάρισμα της ετικέτας LGBTQ+-friendly. Αυτήν τη στιγμή οι επιλογές είναι διαθέσιμες μόνο στις ΗΠΑ και αναμένεται η απόφαση για το αν θα επεκταθούν διεθνώς.

(Πηγή: TheDrum)