Προωθώντας την ένταξη της πλατφόρμας στις στρατηγικές marketing εταιρειών και brands
Η Google διοργάνωσε στην Αθήνα το YouTube Pulse, μία εκδήλωση με στόχο να εμπνεύσει και να εμπλέξει πάνω από 500 αντιπροσώπους διαφημιστικών εταιρειών και brands, προκειμένου να μοιραστεί μαζί τους τα πιο πρόσφατα δεδομένα και τις καλύτερες πρακτικές σχετικά με το πώς να αξιοποιούν στο έπακρο το YouTube στην επικοινωνία και στις στρατηγικές marketing που εφαρμόζουν.

Οι παρευρισκόμενοι ενημερώθηκαν σχετικά με τις πιο πρόσφατες τάσεις γύρω από το περιεχόμενο και πληροφορήθηκαν για τους νέους τρόπους με τους οποίους οι διαφημιστές μπορούν να συνδέονται με το ισχυρότερα ενδιαφερόμενο κοινό τους, ώστε να πετύχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στον τομέα τους. Ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε: «Το Prime Time δεν προσδιορίζεται πλέον από τον χρόνο, κατά τον οποίο μια εκπομπή βρίσκεται στον αέρα, αλλά από το πώς συνδέεται το περιεχόμενό της με το κοινό. Αυτό αντικατοπτρίζεται και μέσα από τις πάνω από 180 εκατομμύρια ώρες ημερήσιας παρακολούθησης περιεχομένου του YouTube, σε τηλεοπτικές οθόνες και μόνο. Όμως, το YouTube δεν είναι σε καμία περίπτωση μόνο ένα μέσο ψυχαγωγίας. Οι μάρκες, θα πρέπει να θεωρούν τον ρόλο του YouTube κομβικό για τις στρατηγικές επικοινωνίας βίντεο που σχεδιάζουν».

Η Google ανακοίνωσε και τον Ετήσιο Πίνακα Κορυφαίων Διαφημίσεων στο YouTube για το 2018, στην Ελλάδα. Την πρώτη τριάδα αποτελούν η ταινία «Η γεύση της αγάπης» για τη Lacta από την Ogilvy, το Milko με το video «Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο θέλει Milko» της Rascal και το video «10 τύποι που πίνουν καφέ» του efood.