Η Google επιβεβαίωσε ότι θα σταματήσει το tracking των χρηστών που κάνουν browsing σε πολλαπλές ιστοσελίδες, μόλις τα third-party cookies καταργηθούν. Ο David Temkin, Director of Product Management της εταιρείας για το ads privacy και το trust, προειδοποίησε, μέσω blog post, ότι εάν το digital advertising δεν καθησυχάσει την αυξανόμενη ανησυχία για την ιδιωτικότητα και την ατομική ταυτότητα, το μέλλον του ελεύθερου και ανοιχτού διαδικτύου θα τεθεί σε διακινδύνευση.
«Σήμερα ξεκαθαρίζουμε ότι, μόλις, τα third-party cookies καταργηθούν, δεν θα κατασκευάσουμε εναλλακτικούς identifiers για να κάνουμε track τους χρήστες, ούτε θα τους χρησιμοποιήσουμε σε προϊόντα μας», σημείωσε. Επ’ αυτού, ο Sir Martin Sorrell του S4 Capital, δήλωσε ότι οι CMOs θα πρέπει να σημειώσουν ότι αυτό επαυξάνει τη σημασία των first-party δεδομένων και τον τρόπο με τον οποίο η εμπιστοσύνη και η ιδιωτικότητα των καταναλωτών μετατίθενται σταδιακά στο προσκήνιο του marketing. Πρόσθεσε ότι, τα επόμενα χρόνια, οι σχέσεις με τους digital καταναλωτές θα κερδίζονται με βάση την παροχή εμπειριών και την ανταλλαγή αξίας και σημείωσε ότι τώρα είναι η ώρα για τους marketers να ξεκινήσουν να επενδύουν στο μέλλον.
(Πηγή: The Drum)