Το 2021 αποτελεί την πρώτη δεκαετία έκδοσης του ετήσιου Ads Safety Report της Google για την πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της. Το 2020, η εταιρεία πρόσθεσε ή αναβάθμισε πάνω από 40 πολιτικές για διαφημιζόμενους και εκδότες, μπλόκαρε ή κατέβασε περίπου 3,1 δισ. διαφημίσεις που παραβίαζαν τις πολιτικές και έθεσε περιορισμούς 6,1 δισ. «Η ενίσχυση των πολιτικών δεν είναι κοινή για όλους.

Είναι η πρώτη χρονιά που μοιραζόμαστε πληροφορίες για την οριοθέτηση των διαφημίσεων, που αποτελεί κεντρικό άξονα της στρατηγικής μας. Η οριοθέτηση αυτή γίνεται, έτσι ώστε να μας επιτρέπει να προσαρμόζουμε την προσέγγισή μας ανάλογα με τη γεωγραφική θέση, την τοπική νομοθεσία και με τα προγράμματα των πιστοποιήσεων που εφαρμόζουμε, έτσι ώστε οι εγκεκριμένες διαφημίσεις να προβάλλονται εκεί όπου θεωρούνται κατάλληλες και νόμιμες», αναφέρει ο Scott Spencer, Vice President, Ads Privacy & Safety της Google. Μεταξύ άλλων, η εταιρεία απαγόρευσε διαφημίσεις και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με τον Covid-19 ή άλλα παγκόσμια θέματα υγείας.