Στην αναβάθμιση του ad attribution model της προχωρά η Google, προκειμένου να παρέχει στους marketers πιο ακριβείς και privacy-centric μετρήσεις. Συγκεκριμένα, η εταιρεία δεν θα βασίζεται πλέον στο last-click attribution, αλλά μεταβαίνει σε ένα νέο μοντέλο, το οποίο αποκαλεί, σύμφωνα με τη Vidhya Srinivasan, Vice President & General Manager of Buying, Analytics and Measurement της Google Ads, «data-driven attribution».
Ενώ το last-click attribution «μετρά» ποιο touchpoint προτίμησε ο καταναλωτής πριν προχωρήσει στην τελευταία του αγορά, το νέο πλαίσιο της Google αξιοποιεί το machine learning, προκειμένου να καταγράψει τα πάντα, από το πώς καταμετρώνται τα conversions έως και τον τρόπο να βελτιωθεί η αυτόματη υποβολή προσφορών κατά τη διάρκεια του media buying.
Και ενώ η Google Ads παρείχε το συγκεκριμένο data-driven attribution model, αυτό δεν ήταν προσβάσιμο για όλους τους διαφημιζόμενους, λόγω των απαιτήσεων για minimum data, καθώς και κάποιων περιορισμών στον τύπο του conversion. Μάλιστα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, οι κανόνες των minimum data αίρονται με το data-driven attribution να είναι διαθέσιμο σε όλους τους διαφημιζόμενους στο Google Ads από τον ερχόμενο Οκτώβριο. (Πηγή: The Drum)