Η εταιρεία προσφέρει στους χρήστες την επιλογή να διαγράψουν τη δραστηριότητά τους σε σελίδες και εφαρμογές μετά από τουλάχιστον τρεις μήνες και σκοπεύει να επεκτείνει αυτή τη λειτουργία και στο ιστορικό τοποθεσίας. Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε μια στιγμή που η διαφημιστική βιομηχανία περιμένει από τον τεχνολογικό γίγαντα μια νέα εργαλειοθήκη που θα περιορίζει τα cookies στον Chrome, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να εντοπίσουν τα cookies τρίτων και να τα αποφύγουν.

Άλλοι browsers όπως οι Safari και Mozilla έχουν ήδη λάβει αντίστοιχα, αν και πιο εκτεταμένα μέτρα για τον περιορισμό των cookies, ωστόσο, η κίνηση αυτή από την Google, δεδομένου του μεριδίου αγοράς του Chrome, θα επηρέαζε σαρωτικά την αγορά. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία θα επωφελούνταν όχι μόνο από την ικανοποίηση των χρηστών, αλλά και λόγω της περαιτέρω εδραίωσης της διαφημιστικής της κυριαρχίας.
(Πηγή: TheDrum)