Μετά το δημόσιο «διαζύγιο» πριν ένα χρόνο

Στην ιστορία υπάρχουν ακόμη αρκετά αδιευκρίνιστα σημεία, όμως παράγοντες της αγοράς κάνουν λόγο για «νίκη» του Facebook, καθώς η GM επιστρέφει χωρίς να έχει αποσπάσει αυτά που το FB δεν της έδωσε 11 μήνες πριν, προκαλώντας την αποχώρησή της. Σύμφωνα με πληροφορίες, η αυτοκινητοβιομηχανία ήθελε να τοποθετήσει μεγαλύτερα formats διαφήμισης, κάτι που το Facebook δεν ήταν διατεθειμένο να προσφέρει.

Από τότε, το FB έχει λανσάρει το ad exchange και έχει δώσει έμφαση σε περισσότερο παραδοσιακά μοντέλα διαδικτυακής διαφήμισης, εξακολουθεί όμως να μην προσφέρει κάτι όπως το home-page takeover. Η συμφιλίωση των δύο πλευρών, έρχεται μέσα από mobile καμπάνια για τη Chevrolet, η οποία θα αξιοποιήσει καινούργιες δυνατότητες στόχευσης και μετρήσεων του Facebook.