Δύο διακρίσεις πρόσθεσε στο ενεργητικό της η Global Media μετά την ολοκλήρωση των Influencer Marketing Awards 2022 για την Ιnfluencer Marketing καμπάνια του ΕΟΤ και της Aegean Airlines, η οποία υπήρξε μέρος της ευρύτερης διαφημιστικής καμπάνιας «Sunshine Discount 2021» στο εξωτερικό.

Η Global Media έλαβε Gold Βραβείο στην κατηγορία «Best in Travel, Tourism & Entertainment» και Bronze στην κατηγορία «Best Platform/Tool for Influencer Marketing». Με 787 συνολικά assets (σε IG και TikTok) από 7 Influencers, 2 Cinematic «Behind the Scenes» videoς και 6 Specific videos, η έφερε 27Μ Impressions, 27Μ Video Views και 1,8Μ Engagements. Η επίδραση της καμπάνιας στο κοινό αποτυπώνεται και στο engagement rate 4,2% (IG average 1.16%).

«Σε μία ακόμη δύσκολη χρονιά για τον τουρισμό, μας τιμά ιδιαίτερα το γεγονός ότι μας εμπιστεύτηκαν η Aegean Airlines και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας ιδιαίτερα απαιτητικής καμπάνιας. Η βράβευση αυτή αποτελεί για εμάς την επιβεβαίωση της καθολικής επιτυχίας της καμπάνιας», ανέφερε ο Κωστής Φρόνιμος, ιδιοκτήτης της Global Media.