Η Global Link συμμετείχε και φέτος στο ετήσιο συνέδριο της ESOMAR, το οποίο αποτελεί το σημαντικότερο γεγονός στην έρευνα αγοράς και το οποίο, όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο, θα πραγματοποιήσει στην Αθήνα την επόμενη διοργάνωσή του, το 2024.
Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ στις 10-13 Σεπτεμβρίου και φέτος την εταιρεία αντιπροσώπευσαν οι Σελήνη Παπανελοπούλου και Δημήτρης Σιγαλός. Στο τετραήμερο συνέδριο παρουσιάστηκαν καινοτόμες μεθοδολογίες και case studies ανά την υφήλιο, σε συνδυασμό με διαδραστικές εκδηλώσεις και ευκαιρίες για networking.
Στα θέματα που καλύφθηκαν ήταν η ανάγκη για agility στη συνδυαστική εφαρμογή μεθοδολογιών, η αξιοποίηση του AI, η θετική επιρροή αλλά και οι κίνδυνοι που ενέχει η ενασχόληση με κοινωνικά θέματα στην εικόνα των brands.
Μεταξύ άλλων, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση με τίτλο «Τι έχουν να μάθουν τα brands από το Τinder»: Το emotional connection είναι δυο φορές σημαντικότερο από το customer satisfaction. Τα brands πρέπει να ανταποκρίνονται σε τρεις βασικές διαστάσεις: trust, service, adventure. Το συνέδριο παρακολούθησαν περί τα 1.200 στελέχη από 80 χώρες.