Στο πλαίσιο αυτό, βράβευσε δύο ερευνητές της
Η Global Link συμμετείχε για δεύτερη χρονιά φέτος, στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, τον παγκόσμιο θεσμό που αναδεικνύει τον ζωτικό ρόλο της ποιοτικής εξυπηρέτησης στην λειτουργία κάθε επιχείρησης και αναγνωρίζει τις προσπάθειες των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την υποστήριξη των πελατών.

Όπως επισημαίνει η Global Link, ιδιαίτερα σημαντικοί είναι οι ερευνητές, οι οποίοι σε συχνά αντίξοες συνθήκες αντλούν τις πληροφορίες πάνω στις οποίες βασίζονται οι μελέτες. Γι’ αυτό τον λόγο, η εταιρεία βράβευσε 2 ερευνητές που διακρίθηκαν για την ποιοτική δουλειά, τη συνέπεια, την παραγωγικότητα και τη μακροχρόνια συνεργασία τους με την εταιρεία, τον Γιώργο και τον Λάμπη.