Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Άνδρα (19/11), το Avenue στηρίζει την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον έλεγχο του καρκίνου του προστάτη σε συνεργασία με το ιατρικό, διαγνωστικό κέντρο Πράξις Υγείας, και τιμά «τον κρυφό ήρωα του shopping», όχι μόνο για μία μέρα, αλλά για έναν ολόκληρο μήνα.

Ολόκληρος ο Νοέμβριος είναι αφιερωμένος στον Mr. Avenue, τον μπαμπά που θα φέρει την οικογένεια για ψώνια, τον αδερφό που θα έρθει για παρέα και για να πει τη γνώμη του, το αγόρι ή τον φίλο που θα συνοδέψει την κοπέλα στην βόλτα της. Σε όλους που μεταφέρουν την οικογένεια στο εμπορικό κέντρο, απασχολούν τα παιδιά και αναμένουν τις γυναίκες να ολοκληρώσουν τα ψώνια τους.

Για να τιμήσουν τον άντρα και τη συνεισφορά του στη συνήθεια του shopping, τα brands του Avenue συμμετέχουν ενεργά στην καμπάνια με δώρα και προσφορές μέχρι το τέλος του μήνα. Για όλο τον Νοέμβριο, η Giraffes in the Kitchen και το Avenue βάζουν τους άντρες στο κέντρο του ενδιαφέροντος και χτίζουν γύρω τους μια επικοινωνία ενημέρωσης και μέριμνας.