Στον πελάτη της, Lucky Iron Fish

(ΚΑΝΝΕΣ) Συγκεκριμένα, η Geometry κέρδισε το Grand Prix για το Lucky Iron Fish project, το οποίο είναι αφιερωμένο στον αγώνα κατά της ανεπάρκειας σιδήρου στην Καμπότζη, αλλά και διεθνώς. Μετά την απονομή, το agency κατηγορήθηκε ότι διακρίθηκε για μια ιδέα και σχεδιασμό που ήδη υπήρχαν, όπως από τον Gary Tranter, ενός από τους συνιδρυτές της Arcade Singapore που επίσης συμμετείχε στο project. Ένα email που κυκλοφόρησε σε agencies της Μέσης Ανατολής, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Δεν σκέφτηκαν την ιδέα, δεν την εκτέλεσαν, δεν σχεδίασαν το προϊόν, και δεν παρήγαν content. Και όμως, παίρνουν ένα Grand Prix». Μετά από έρευνα των διοργανωτών των Cannes Lions, συμφωνήθηκε ως μόνος αποδέκτης του βραβείου η Lucky Iron Fish.

Από την πλευρά της, η Geometry Dubai αναφέρει σε ανακοίνωσή της: «Οι Geometry Global Dubai και Memac Ogilvy MENA είμαστε υπερήφανοι που συνεργαστήκαμε με τους δημιουργούς του Lucky Iron Fish product για να προσδώσουμε περαιτέρω προβολή και εμπορική επιτυχία σε αυτήν τη σημαντική πρωτοβουλία για τη δημόσια υγεία. Η κατάθεση της υποψηφιότητάς μας στα βραβεία υπήρξε απόλυτα διαφανής όσον αφορά τη συνεισφορά όλων των εμπλεκομένων.  Το product design και το πρωτότυπο δημιουργήθηκαν από την Lucky Iron Fish. Η Geometry Global σύστησε το προϊόν σε ένα ευρύτερο κοινό».
 
(Πηγή: MediaWeek)