Η Geometry, το creative commerce agency του WPP, που, το 2021, θα συγχωνευθεί υπό την ομπρέλα της VMLY&R, ως VMLY&R Commerce, προήγαγε τον Manuel Bordé σε Global Chief Creative Officer. Ο νέος Global CCO αναλαμβάνει τα καθήκοντά του μετά την αποχώρηση του Jon Hamm, τον Οκτώβριο 2019. Σύμφωνα με το agency, θα παίξει σημαντικό ρόλο στο λανσάρισμα της νέας εταιρείας και θα θητεύσει ως Global Creative Partner της CEO του VMLY&R, Beth Ann Kaminkow.

Ο Manuel Bordé διαθέτει μια μακρά πορεία σε διάφορες creative θέσεις, μεταξύ των οποίων στην DDB και την TBWA. Σε δηλώσεις του, ανέφερε ότι στόχος του είναι να χτίσει μία πραγματικά παγκόσμια δημιουργική κοινότητα. «Ελπίζω ότι ως κοινότητα, θα γίνουμε περισσότερο proactive, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των πελατών μας και, ταυτόχρονα, καλώντας νέες φωνές και τομείς στο τραπέζι με στόχο την επέκταση της δουλειάς μας», δήλωσε.

(Πηγή: Adweek)