Αναθέτει τον ρόλο στον Roy Armale.

Στη νεοφυή θέση του Global Chief Innovation Officer τοποθέτησε η Geometry τον Roy Armale. Το στέλεχος θα αναλάβει τον ανασχεδιασμό της πλατφόρμας «Living Commerce» και τη διάχυσή της παγκοσμίως. Θα έχει επίσης την εποπτεία της στρατηγικής καινοτομίας του agency, ενσωματώνοντας τη χρήση της τεχνολογίας σε στρατηγικές και δημιουργικές διαδικασίες.

«Ο Roy είναι ένα λαμπρό μυαλό που έχει φέρει νέες και πρωτοποριακές πλατφόρμες στο agency στην περιοχή EMEA. Διευρύνοντας την περιοχή ευθύνης του θα έχουμε μεγαλύτερο στρατηγικό αντίκτυπο, ενοποιώντας τις λύσεις data cloud, ενεργοποιώντας εργαλεία digital και project management και δημιουργώντας νέες δυνατότητες καινοτομίας», σχολίασε η Beth Ann Kaminkow, Global CEO.

Ο Armale ξεκίνησε την καριέρα του στην Geometry, εφαρμόζοντας τεχνικές behavioural thinking στο shopper marketing προκειμένου να διασφαλίσει το προβάδισμα για τους πελάτες του, εν μέσω διαρκών μετασχηματισμών στο retail. Η δράση του οδήγησε στην υιοθέτηση νέων, καινοτόμων πρακτικών από πολλούς πελάτες του και στην επιτάχυνση της επένδυσης από την πλευρά του agency στην ανάπτυξη εργαλείων που φέρνουν data και τεχνολογία πιο κοντά στους πελάτες.
(Πηγή: Lbbonline.com)