Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας της με τη Foodrinco, η Generation Y αναλαμβάνει τη σχεδίαση και υλοποίηση ολοκληρωμένης στρατηγικής ψηφιακού marketing για λογαριασμό του brand Nestea, το οποίο επανακυκλοφορεί με νέα συσκευασία και υπάρχουσες και νέες γεύσεις.

Αναλαμβάνοντας πλήρως την ψηφιακή προώθηση και προβολή του brand, του οποίου η Foodrinco έχει αναλάβει την αποκλειστική διάθεση στη χώρα μας έπειτα από σχετική συμφωνία με τη Nestlé, η Generation Y θα «συστήσει» εκ νέου το brand στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό. Συγκεκριμένα, επισημαίνει: «Επιστρατεύοντας την 21ετή εμπειρία και τεχνογνωσία της ομάδας της στον κλάδο του ψηφιακού μετασχηματισμού συνολικά, η ελληνική πολυεθνική υπόσχεται μέσα από μία άψογη στρατηγική digital marketing να δώσει στο πολυαγαπημένο ice-tea τη θέση που του αξίζει».