Την αποκλειστική αντιπροσωπεία του γαλλικού ομίλου Algolia στην Ελλάδα, καθώς και της ομώνυμης μηχανής αναζήτησης και υπερπροσωποποιημένης εμπειρίας onsite, ανέλαβε η Generation Y – International eBusiness Hub.

Η πλατφόρμα αναζήτησης περιεχομένου Algolia Site Search δέχεται, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση, πάνω από 40 δισ. αναζητήσεις το μήνα, στα ηλεκτρονικά καταστήματα και web portals όπου έχει εγκατασταθεί και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χτίζουν, να διαχειρίζονται και να προσφέρουν προσωποποιημένες αγοραστικές εμπειρίες στους πελάτες τους, βασισμένες στο περιεχόμενο προηγούμενων αναζητήσεών τους onsite.

Επίσης, αναφέρεται ότι, αξιοποιώντας το Intelligent Search και το ΑΙ, οι επιχειρήσεις που διαθέτουν το Algolia Site Search αυξάνουν το conversion rate, κατά 30%. «Συνεχίζουμε και ενισχύουμε τη φαρέτρα μας με τα πλέον σύγχρονα και αποδοτικά εργαλεία για κάθε επιχείρηση που επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της», δήλωσε ο Αναστάσιος Σπανίδης, CEO και co-Founder της Generation Y.