Συνεχίζοντας την πενταετή συνεργασία της με την Toi&moi, η Generation Y επιμελήθηκε το πλήρες φρεσκάρισμα του ηλεκτρονικού καταστήματος του brand, το οποίο η ίδια είχε δημιουργήσει.

Πέρα από την ανανέωση της ψηφιακής οντότητας της εταιρείας, η Generation Y δημιούργησε νέους τρόπους επικοινωνίας του brand με το αγοραστικό κοινό του. «Για τον λόγο αυτό, διατηρήθηκε η ήδη minimal αισθητική, καθώς και το elegant στυλ που η Toi&moi έχει καθιερώσει από το 1988», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Επελέγη, επίσης, η Generation Next e-commerce platform, η οποία προσφέρει διασυνδέσεις και εμπορικά εργαλεία, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν από ένα fashion webstore, όπως Shop the story, Buy the Instagram look κ.ά.