Για το σύνολο των brands της

(ΝΤΙΤΡΟΪΤ) Ο Tony Cervone, senior VP-global communications της αυτοκινητοβιομηχανίας, ανέφερε ότι το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας θα λάβει χώρα μέσα στο 2016, με εξαίρεση την Cadillac, το spec της οποίας θα ξεκινήσει πριν το τέλος του τρέχοντος έτους. Κάθε brand του ομίλου, όπως οι Chevrolet και Cadillac, θα μεταβούν από τη συνεργασία με πολλαπλά PR agencies σε έναν παγκόσμιο συνεργάτη, με ένα agency να μπορεί να αναλάβει και πάνω από ένα brand.
Ο Cervone τόνισε, επίσης, ότι η General Motors είναι ικανοποιημένη από την PR υποστήριξη που λαμβάνει, αλλά προχωρά στο spec με σκοπό να απλοποιήσει τις διαδικασίες και δομές της. Στο ευρύτερο spec θα κλιθούν να συμμετάσχουν και τωρινοί συνεργάτες του ομίλου, όπως οι Weber Shandwick, MSLGroup, FleishmanHillard και John Doe.

(Πηγή: AdAge)